Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10000
Назва: Теоретичні аспекти внутрішнього аудиту маркетингової діяльності
Автори: Карпенко, Є.А.
Гончарова, Т.А.
Тематичні ключові слова: внутрішній аудит
маркетингов діяльність
Дата публікації: 17-лис-2021
Видавництво: Полтавська державна аграрна академія
Бібліографічний опис: Карпенко Є.А. Теоретичні аспекти внутрішнього аудиту маркетингової діяльності / Є.А. Карпенко, Т.А. Гончарова // Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, 17 листоп. 2021 р. – Полтава : ПДАУ, 2021. – С. 460-462.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10000
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенко__Гончарова.pdfтези691.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.