Перегляд зібрання за групою - Автори Шпилька, М.М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 22  далі >
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2017Improving of two-level car hauler stability = Підвищення стійкості дворівневого автоевакуатораШпилька, М.М.
2014Increase in efficiency of electric powered diamond grinding of conductive material by regulating longitudinal profile of grinding wheels = Підвищення ефективності електричного алмазного шліфування струмопровідного матеріалу шляхом регулювання поздовжнього профілю шліфувальних кругівДоброскок, В.Л.; Шпилька, А.М.; Морнева, М.О.; Шпилька, М.М.
2017Mathematical modeling of vibrational systems for transverse grinding by wheel periphery = Математичне моделювання вібраційних систем для поперечного шліфування периферією кругаГнітько, С.М.; Шпилька, А.М.; Шпилька, М.М.; Кравченко, С.І.
тра-2020Output Signal Processing Method For Fiber Bragg Grating Sensing System = Спосіб обробки вихідного сигналу для волоконної вимірювальної системи БреггаЗайцев, Є.А.; Шпилька, А.М.; Шпилька, М.М.
1993Влияние основных конструктивных параметров на КПД дифференциального растворонасоса = Вплив основних конструктивних параметрів на ККД диференціального розчинонасосаОнищенко, О.Г.; Надобко, В.Б.; Шпилька, М.М.
2011Дослідження впливу ультразвукових коливань на процес шліфуванняШпилька, А.М.; Шпилька, М.М.
2013Дослідження динаміки вертикальних коливань автоевакуатора з урахуванням впливу додатково підпружиненого вантажуШпилька, М.М.; Криворучко, О.В.
2019Дослідження способу виготовлення профільних отворів шляхом ротаційного накочуванняВасильєв, Є.А.; Шпилька, М.М.; Васильєв, А.В.
24-бер-2022Економічні показники оптимізації передаточних відношень коробки передач зерновоза КрАЗ-5401С2Криворот, А.І.; Шаповал, М.В.; Вірченко, В.В.; Шпилька, М.М.
24-тра-2019Енергоефективність швидкісних та паливно-економічних властивостей автомобіля за рахунок оптимізації передаточних чисел його трансмісіїКриворот, А.І.; Скорик, М.О.; Філіпова, Г.А.; Шпилька, М.М.
23-бер-2023Залежність зміни динамічного фактору автомобіля КрАЗ-6322 З різними типами силового агрегатуВасильєв, О.С.; Криворот, А.І.; Скорик, М.О.; Шпилька, М.М.
бер-2020Метод безконтактного вимірювання механічних коливань при виконанні шліфувальних операційШпилька, М.М.; Шпилька, А.М.; Васильєв, А.В.
бер-2019Напрямки вдосконалення алмазно-абразивного інструментуШпилька, М.М.; Шпилька, А.М.; Криворот, А.І.
2010Оптимізація "тягово-швидкісних" властивостей автомобілів сімейства "Газель"Попель, О.В.; Шпилька, М.М.
лис-2018Оценка развитости рельефа рабочей поверхности алмазных кругов на металлической связке = Оцінка розвиненості рельєфу робочої поверхні алмазних кругів на металевій зв'язціШпилька, А.М.; Шпилька, М.М.; Доброскок, В.Л.
2014Поліпшення характеристик двигуна методом підбору ступеня наддуванняШпилька, М.М.; Шпилька, А.М.; Хомович, В.М,
2011Проблеми математичного моделювання зерен шліфувальних інструментівШпилька, А.М.; Шпилька, М.М.
тра-2019Программное моделирование вибраций, возникающих в процессе шлифования = Програмне моделювання вібрацій, що виникають в процесі шліфуванняДоброскок, В.Л.; Шпилька, А.М.; Криворот, А.І.; Шпилька, М.М.
сер-2019Спосіб зменшення крутного моменту при сверлінні отворів великого діаметраШпилька, А.М.; Шпилька, М.М.; Дорожчана, О.У.; Криворот, А.І.; Опара, Н.М.; Іванов, О.М.
2013Тенденции развития технологий алмазного шлифования инструментальных материаловШпилька, А.М.; Шпилька, М.М.