Перегляд зібрання за групою - Автори Шинкаренко, Р.В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 11 із 11
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2016Brand as the main marketing direction of enterprises activityМокляк, М.В.; Попова, Ю.М.; Шинкаренко, Р.В.
2018Ethno Cultural Specifics Brand Marketing and Social Development and Promotion Aspects = Етнокультурні особливості бренд-маркетингу та аспекти соціального розвитку та просуванняДобрянська, В.В; Шинкаренко, Р.В.; Муллер, М.В.; Кодак, О.А.
тра-2015Аналіз ризику ліквідності вітчизняних агрохолдингівШинкаренко, Р.В.; Корнилюк, А.В.
2019Внесок в сучасний розвиток економіки Пола РомераШинкаренко, Р.В.; Листопад, А.С.
кві-2018Особливості використання internet-маркетингу у глобальній економіціБезрукова, Н.В.; Шинкаренко, Р.В.
лис-2015Оцінка робочого капіталу публічних агрохолдингівШинкаренко, Р.В.
2018Розвиток та державне регулювання молодіжного підприємництва у Полтавський областіЖовнір, Н.М.; Шинкаренко, Р.В.
15-кві-2016Роль вітчизняних агрокомпаній на світових ринках продовольстваШинкаренко, Р.В.; Корнилюк, А.В.
2014Стратегия формирования бренда города в условиях глобализацииПопова, Ю.М.; Мокляк, М.В.; Шинкаренко, Р.В.
2014Сучасні технології ведення бізнесу у міжнародних економічних відносинахПопова, Ю.М.; Шинкаренко, Р.В.; Харченко, Т.І.
чер-2016Трансформаційні процеси в енергосфері як відображення глобальних тенденцій економічного розвиткуМаксименко, О.С.; Шинкаренко, Р.В.