Перегляд зібрання за групою - Автори Нелюба, Д.М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 25  далі >
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2018Further development of satellite telecommunications radio signals noise immunity increasing method = Подальший розвиток супутникових телекомунікаційних радіосигналів сприяє підвищенню завадостійкості методу підвищенняКозелков, С.В.; Шульга, О.В.; Шефер, O.В.; Нелюба, Д.М.
13-гру-2017Визначення параметрів лінеаризованої моделі нелінійної динаміки електротехнічних об'єктівГонтар, М.М.; Нелюба, Д.М.
2016Геометрические размеры разрядной горелки металлогалогенных ламп как фактор повышения надежности навигационных приборов на их основе = Геометричні розміри розрядного пальника металогалогенних ламп як чинник підвищення надійності роботи навігаційних приладів на їх основіШульга, О.В.; Нелюба, Д.М.; Сокіріна, В.О.
13-гру-2017Дослідження ефективності роботи методу Стенлі для відстеження заданої траєкторіїНелюба, Д.М.; Гонтар, М.М.; Анголенко, В.С.
2015Експериментальні дослідження дискретного електропривода з мікропроцесорним керуванням для систем навігації та управління рухом транспортних засобівШульга, О.В.; Нелюба, Д.М.; Сокіріна, В.О.
2016Енергозберігальна установка для знезараження води ультрафіолетовим випрмінюваннямБорщ, В.В.; Власенко, О.І.; Велещук, В.П.; Власенко, З.К.; Киселюк, М.П.; Борщ, О.Б.; Шульга, О.В.; Пугач, М.В.; Нелюба, Д.М.; Даулєтмуратов, Б.К.
12-тра-2016Застосування лінійних двигунів постійного струму з постійними магнітами у системах управління рухом високої точностіНелюба, Д.М.; Гонтар, М.М.
17-бер-2017Концепція підвищення надійності радіотехнічних пристроїв шляхом експериментальних досліджень запалювання та розвитку розряду у плазмових пальникахШульга, О.В.; Шефер, О.В.; Нелюба, Д.М.; Гонтар, М.М.
5-лис-2015Метод алгебраїчної ідентифікації для адаптивного керування двигуном постійного струмуНелюба, Д.М.; Гонтар, М.М.
2015Моделювання структури двигуна постійного струму та дослідження його характеристик у замкненій системі управління рухом транспортними засобамиШульга, О.В.; Нелюба, Д.М.; Сокіріна, В.О.
11-кві-2016Наближена лінеаризація нелінійної системиГонтар, М.М.; Нелюба, Д.М.
18-лис-2016Нестійкі нестаціонарні системи як об’єкти керування та їх ідентифікаціяГонтар, М.М.; Нелюба, Д.М.
5-лис-2015Нестійкі системи другого порядку як об'єкти керуванняГонтар, М.М.; Нелюба, Д.М.
18-лис-2016Параметрична ідентифікація методом найменших квадратівГонтар, М.М.; Нелюба, Д.М.
2019Планування плавної траєкторії руху автономних транспортних засобів у реальному часіНелюба, Д.М.; Кошовий, Є.М.; Турпітько, В.В.
2019Побудова математичної моделі робота-маніпулятора як об'єкта управлінняНелюба, Д.М.; Мацько, О.О.
12-тра-2016Розв'язання задачі ідентифікації з допомогою сигнального і параметричного підходівСільвестров, А.М.; Гонтар, М.М.; Нелюба, Д.М.
18-лис-2016Розрахунок бажаного гвинта руху транспортного засобу з урахуванням неголономних обмеженьНелюба, Д.М.; Гонтар, М.М.
4-гру-2017Розробка математичної моделі топки парового котла = Steam boiler burner mathematical model developmentНелюба, Д.М.; Гонтар, М.М.
5-лис-2015Синтез регулятора швидкості асинхронного електродвигуна в системі керування енергозберігаючим електроприводом з векторним керуваннямГонтар, М.М.; Нелюба, Д.М.