Перегляд зібрання за групою - Автори Муллер, М.В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2019Development of Emotional Intelligence as a Component of Successful Marketing Training = Розвиток емоційного інтелекту як складова успішної підготовки маркетологаМуллер, М.В.; Ткаленко, А.О.
2018Ethno Cultural Specifics Brand Marketing and Social Development and Promotion Aspects = Етнокультурні особливості бренд-маркетингу та аспекти соціального розвитку та просуванняДобрянська, В.В; Шинкаренко, Р.В.; Муллер, М.В.; Кодак, О.А.
2019The system of corporate identity visual elements while forming the company’s image = Система візуальних елементів корпоративної ідентичності при формуванні іміджу компаніїМуллер, М.В.; Корнієнко, М.В.; Савченко, В.
2017Брендинг як інструмент стратегічного маркетингового управління: теорія та практикаМуллер, М.В.; Муллер, М.О.
2017Особливості формування інноваційного розвитку гастрономічного туризму Полтавської областіМуллер, М.В.
2017Розробка маркетингової стратегії розвитку підприємств цукрової галузіМуллер, М.В.; Бражник, Т.А.
2019Сегментація ринку промислових товарівМуллер, М.В.
2015Формування стратегічних альтернатив інноваційного розвитку м’ясопереробних підприємствМакаренко, П.М.; Муллер, М.В.