Перегляд зібрання за групою - Автори Добрянська, В.В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 19 із 19
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
30-лис-2023Event-маркетинг як дієвий інструмент просування брендуДобрянська, В.В.; Івасенко, О.А.
2020Improving the marketing of natural mineral water on the example of PJSC «Myrhorod Mineral Water Plant» = Удосконалення збуту природної мінеральної води на прикладі ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод»Чичуліна, К.В.; Добрянська, В.В.
2021Integral Evaluation of Service Marketing Objects = Інтегральна оцінка об’єктів маркетингу сфери послугДобрянська, В.В.
2017Investigation of «Cool» Brands Influence on the Domestic Customer Market = Дослідження впливу cool-брендів на вітчизняному споживчому ринкуДобрянська, В.В.; Мірошниченко, В.Т.; Гузевська, Л.С.
2018Marketing Innovative Policy at Meat Food Market = Маркетингова товарна інноваційна політика на ринку м’ясопродуктівКузняк, Б.Я.; Добрянська, В.В.; Титаренко, Л.М.
2017Satellite navigation system marketing = Маркетинг систем супутникової навігаціїЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Добрянська, В.В.; Мірошниченко, В.Т.
15-чер-2023Аналіз використання Cool Brand-технологій на ринку Великої БританіїДобрянська, В.В.
2019Аналіз світового досвіду використання нюсджекінга для підвищення впізнаваності брендаДобрянська, В.В.; Верпета, Я.В.
29-лип-2016Выбор средств распространения рекламы методом комплексной (интегральной) оценки объектов маркетинга = Вибір засобів розповсюдження реклами методом комплексної (інтегральної) оцінки об'єктів маркетингуДобрянська, В.В.; Мірошниченко, В.Т.
2022Дослідження медіа-ринку України з метою прийняття рішень щодо маркетингових комунікаційВасюта, В.Б.; Добрянська, В.В.; Даніленко, А.В.
2019Маркетинг віртуальних моделей товарівДобрянська, В.В.
29-лип-2016Маркетинг інновацій підприємства агропромислового комплексуКузняк, Б.Я.; Добрянська, В.В.; Мірошниченко, В.Т.
гру-2021Маркетингові дослідження на зовнішніх ринках: інформаційне забезпеченняВасюта, В.Б.; Кузняк, Б.Я.; Добрянська, В.В.
7-гру-2023Особливості маркетингу закупівель промислового підприємстваЧижевська, М.Б.; Добрянська, В.В.
2022Тенденції та розвиток маркетингових технологій просування продукції в мережі інтернетМіняйленко, І.В.; Добрянська, В.В.; Васюта, В.Б.
25-тра-2023Територіальний маркетинг як напрям розвитку економіки територіальної громадиДобрянська, В.В.; Бур'ян, А.С.
9-чер-2022Територіальний маркетинг як чинник відновлення економіки після криз та катастрофДобрянська, В.В.; Даніленко, А.В.
9-чер-2022Франчайзинг в умовах подолання кризДобрянська, В.В.; Литвин, О.М.
2019Інноваційні підходи до формування стратегії міжнародного маркетингу компанії для виходу на зовнішні ринкиТитаренко, Л.М.; Добрянська, В.В.; Бикова, К.Ю.