Перегляд зібрання за групою - Автори Мокляк, М.В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 10 до 29 із 58 < назад   далі >
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2017Адаптація міжнародної реклами до умов зовнішнього ринкуМокляк, М.В.; Попова, І..О.
2019Аналіз методів формування асортиментної політики торгового підприємстваМокляк, М.В.; Сафонов, М.С.; Максименко, Є.М.
лис-2017Бар’єри на шляху розвитку логістики в умовах глобалізаціїМокляк, М.В.; Зазубік, Ю.І.
2015Венчурні інвестиції як елемент інноваційно-інвестиційного розвитку україни в умовах євроінтеграціїМокляк, М.В.
2013Впровадження інноваційної моделі кластерної організації розвитку агропродовольчого ринкуМокляк, М.В.
тра-2022Всесвітній фонд дикої природи (WWF) як лідер глобального маркетингу некомерційних організацій глобального світуМокляк, М.В.; Бугай, А.Н.
2015Интернет-маркетинг в социальных сетяхМокляк, М.В.
2015Концептуальні засади сталого розвитку міст в умовах глобалізаціїПопова, Ю.М.; Мокляк, М.В.
2015Крос-культурна адаптація комплексу маркетингу підприємства до умов міжнародного ринкуМокляк, М.В.; Вервенська, Н.
2016Маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності банкуМокляк, М.В.; Бондарчук, М.І.
2016Маркетинг інновацій у міжнародній діяльності підприємстваМокляк, М.В.; Попова, Ю.М.
кві-2015Маркетинг інновацій як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України в кризових умовахМокляк, М.В.; Попова, Ю.М.; Нелень, Л.Ф.
2017Маркетинг-мікс підприємства швейної промисловостіМокляк, М.В.; Радченко, А.Ю.
лис-2017Маркетингова логістика на підприємстві як джерело конкурентних перевагМокляк, М.В.
2016Маркетинговый менеджмент современного предприятияМокляк, М.В.
2016Маркетингові аспекти управління запасами підприємстваМокляк, М.В.; Чорномурова, В.Ю.; Сергієнко, А.Г.
2015Маркетингові комунікації комерційного банкуМокляк, М.В.; Литвин, І.В.; Ярмош Г.В.
2014Международный маркетинг и процессы глобализацииМокляк, М.В.
2014Методологічні підходи щодо вибору оптимального варіанту цінової стратегії аграрних підприємствЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Мокляк, М.В.; Попова, Ю.М.
2015Міжнародна конкуренція в умовах глобалізаціїМокляк, М.В.; Попова, Ю.М.