Перегляд зібрання за групою - Автори Мокляк, М.В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 58  далі >
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2016Brand as the main marketing direction of enterprises activityМокляк, М.В.; Попова, Ю.М.; Шинкаренко, Р.В.
2020Crisis Marketing: Features of Application and Ways of Reformation = Маркетинг в умовах кризи: особливості застосування та шляхи реформуванняМокляк, М.В.; Шумейко, Ю.М; Сафонов, М.С.
2019Features of modern strategic control of enterprise marketing activity = Особливості сучасного стратегічного контролю маркетингової діяльності підприємстваМокляк, М.В.; Гирка, А.; Мироненко, І.
2019Features of the promotion policy of the confectionery industry = Особливості промоційної політики кондитерської промисловостіМокляк, М.В.; Передерий, Я.О.; Сафонов, М.С.
3-жов-2017Inbound маркетинг як засіб інноваційного маркетингу сучасних підприємствМокляк, М.В.
22-бер-2016Product placement як новий конкурентний вид рекламоносія українського товаруМокляк, М.В.; Попова, Ю.М.
2015Storytellig як сучасний інструмент маркетингуМокляк, М.В.; Бондарчук, М.І.
лип-2016TNC activity on the world market of information technologiesПопова, Ю.М.; Мокляк, М.В.; Буряк, А.А.; Радченко, Л.М.; Новицька, І.В.
2017Ways of improving marketing policy of an industrial enterprise = Шляхи вдосконалення маркетингової політики промислового підприємстваМокляк, М.В.; Попова, Ю.М.; Свистун, Л.А.; Сергієнко, А.П.
2017Адаптація міжнародної реклами до умов зовнішнього ринкуМокляк, М.В.; Попова, І..О.
2019Аналіз методів формування асортиментної політики торгового підприємстваМокляк, М.В.; Сафонов, М.С.; Максименко, Є.М.
лис-2017Бар’єри на шляху розвитку логістики в умовах глобалізаціїМокляк, М.В.; Зазубік, Ю.І.
2015Венчурні інвестиції як елемент інноваційно-інвестиційного розвитку україни в умовах євроінтеграціїМокляк, М.В.
2013Впровадження інноваційної моделі кластерної організації розвитку агропродовольчого ринкуМокляк, М.В.
тра-2022Всесвітній фонд дикої природи (WWF) як лідер глобального маркетингу некомерційних організацій глобального світуМокляк, М.В.; Бугай, А.Н.
2015Интернет-маркетинг в социальных сетяхМокляк, М.В.
2015Концептуальні засади сталого розвитку міст в умовах глобалізаціїПопова, Ю.М.; Мокляк, М.В.
2015Крос-культурна адаптація комплексу маркетингу підприємства до умов міжнародного ринкуМокляк, М.В.; Вервенська, Н.
2016Маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності банкуМокляк, М.В.; Бондарчук, М.І.
2016Маркетинг інновацій у міжнародній діяльності підприємстваМокляк, М.В.; Попова, Ю.М.